گاپالا

گاپالا

گاپالا

گاپالا

تبریز تبریز تبریز

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۳۵ ق.ظ

تبریز تبریز تبریز

Asri Bougaur یکی از غذاهای خوشمزه محلی در آذربایجان شرقی است که بیشتر در شهر تبریز پخته شده است. همچنین برای نام های دیگر مانند گوجه فرنگی و Sashes مشهور است. پخت و پز این خوشمزه با ما: مواد تشکیل دهنده سبزیجات از جمله بوقلمون و جعفری برابر: نیم کیلو برنج (دسر برنج): یک لیوان پیاز: گوجه فرنگی بزرگ: 5 رب گوجه فرنگی: دو سه قاشق غذاخوری لوبیا سفید: نیم لیوان (اگر پخته شده، یک فنجان) آب آب: نصف لیوان به یک لیوان (اگر آن را در آب کم بود، یک لیوان، اگر ترش بود، اضافه کردن نیم لیتر آب). نعناع: تقریبا یک تا دو قاشق غذاخوری عصاره مرغ شیرینی: یک عدد روغن: نمک و فلفل: نکات پیش از پخت را به اندازه کافی مصرف کنید: 1) حداقل 6 ساعت را خرد کرده و مقدار آب چند بار تا نفخ پتانسیل آن را به حداقل برساند. سپس در گلدان جوش می دهیم و آن را آب می گذاریم. 2. گوجه فرنگی ما توت فرنگی را تمیز میکنیم. چگونه یک آب سیب را بچسبانید: 1. پیاز را به یک کاسه بریزید و آن را در یک ظرف کوچک با روغن کمی بشویید تا آن را به آرامی بریزید و نه خیلی سرخ شده. 2- سپس سبزیجات، برنج (شستشو داده شود)، آب ریخته و به حرارت متوسط ​​برای پخت بریزید. بهتر است در گلدان نیمه باز شود و گاهی اوقات آن را بشکنیم. 3. کمی بعد، وقتی آب پز شده است، عصاره مرغ را اضافه کرده و مخلوط می کنیم و آن را وزن می کنیم. اگر به نمک نیاز دارید، کمی اضافه کنید. (مراقب باشید زیرا رب دارای محتوای نمک کمی است). 4. مواد تشکیل دهنده پخته شده به گوجه فرنگی رنده شده اضافه می شوند. گوجه فرنگی ها کمی کوچک می شوند، اما بلافاصله حل می شود. 5. هنگامی که برنج پخته می شود و سبزیجات نرم تر می شود و شروع به حل و فصل می کند، ما آب مقطر را در آب حل می کنیم و آن را به خوبی به خوبی می گذاریم. سپس فلفل را اضافه کنید. اگر کمی آب بود، کمی آب اضافه می کردیم. 6- در پایان اضافه کردن آبجو آبجو و آب سیب و قارچ را بگذارید. 7- سپس نعناع را اضافه کنید و لحظه ای مخلوط کنید. 8. سپس فر را خاموش کنید. 9. ما آماده خدمت هستیم. این یک شگفت انگیز با یک بیکن فوق العاده و آب اضافی خوشمزه است. نکات: 1. به جای عصاره مرغ خوک، شما می توانید آب از گوشت، مرغ، کوزه های آب استفاده کنید. 2. کسی یک قطعه از دانه های گندم را به برنج اضافه می کند تا آنها را چرب کند. بعضی از مردم به جای کبد لوبیا از پنیر استفاده می کنند. 4. گاهی اوقات بعضی از گورا یا "قره غوره" (نوعی خیار ذخیره شده در ترنج در پایان پخت) نیز به این باغ اضافه می شود. کدام بسیار خوشمزه برای کسانی که طعم شیرین را دوست دارند. در این صورت بهتر است آب را حذف کرده و آن را کاهش دهیم. 5. بعضی از آلو نیز به آن اضافه می کنند.
خواص گل برای لاغری

گاهی اوقات، افرادی که برای از دست دادن وزن روزانه مصرف می کنند، باید بدانند که مصرف روزانه و مداوم آب می تواند به مخاط مخاطی دستگاه گوارش آسیب برساند و آن را به زخم تبدیل کند. تغییرات شیوه زندگی مانند افزایش فعالیت بدنی همراه با رژیم غذایی کم کالری در کاهش وزن می تواند موثر باشد. اما افزودن آب گوار به سالاد به آن کمک می کند و از آنجا که کالری کم است، می تواند در کنترل وزن موثر باشد.
خواص گل برای پوست

خواص دارویی برای سلامتی پوست نمی تواند نادیده گرفته شود. حفظ تعادل PH در حالت اسیدی با خواص دارویی ماست هندی و سایر ترشی های طبیعی مانند آب لیمو، خواص دارویی، ترنج و دیگر خواص دارویی. این مواد باید رقیق شوند در غیر این صورت آنها پوست را تحریک می کنند. برای انجام این کار می توانید از آب سیب تازه رقیق استفاده کنید. این حاوی ویتامین C و پتاسیم است و از این رو خواص دارویی مغز استخوان استفاده می شود. حدود 26 کالری در 100 گرم گوشت گوسفند وجود دارد. ما خواص و مزایای ترنج را برای سلامت پوست، خواص دارویی و خواص دارویی بررسی خواهیم کرد.
هندوانه را بجوشانید

شکر جوش (نه شیرین) با توجه به تمام منابع، یک مشکل است و خوردن آن حلال است. اما بحث در مورد جوش آب انگور و جوشاندن انگور است که Gorra همراه است. اگر حرارت و فرسودگی آب انگور ممنوع است، ممنوع است. راه پاک کردن آن این است که حرارت آن بیش از دو سوم باشد. پس از این مرحله، یک سوم از غذای باقی مانده آن، درست است. لازم به ذکر است که غذاهای انگور که هنوز شیرین نیستند، آب انگور نیستند. بر این اساس، جوشیدن مشکل نیست در زیر، گفته شده است که اگر حکم در یک خوشه انگور وجود داشته باشد، اگر دانه ها انگور باشند.
فندق

از نظر طب سنتی، دارای طعم و مزه سرد است و برای سرماخوردگی و کسانی که ممکن است عصبی باشند توصیه نمی شود.

  • کمال حسین زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی