گاپالا

گاپالا

گاپالا

گاپالا

توضیحات در مورد درد کیسه صفرا

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۵ ق.ظ

توضیحات در مورد درد کیسه صفرا

کیسه صفرا در اندازه های مختلف است و می تواند به اندازه یک ماسه کوچک یا بزرگ به عنوان یک توپ گلف باشد. بعضی از مردم فقط یک کیسه صفرا در انبوه خود دارند، در حالی که برخی ممکن است دارای چندین سنگ باشند. به منظور بررسی سنگ های صفراوی با گیاهان دارویی، حدود 80٪ از بیماران مبتلا به سنگ های صفراوی هیچ نشانه ای ندارند. بنابراین، آنها از عفونت آنها با سنگ قارچ آگاه نیستند. با این حال، هنگامی که یک فرد سنگ سنگ صفراوی داشته باشد، علائم مانند درد در سمت راست شکم، درد پشت، تهوع یا استفراغ، مشکل در هضم، لرز و غیره را تجربه می کند. این درد چند ساعت طول می کشد اگر با کیسه صفرا تشخیص داده شده است، مطالعه این مقاله در مورد داروهای خانگی خانگی و طبیعی برای سنگ های صفراوی می تواند به کاهش نشانه های عصبی شما کمک کند.
علائم درد کیسه صفرا

مغز استخوان می تواند پیچیده و یا بدون عارضه باشد، به این معنی که برخی از افراد مبتلا به بیماری کیسه صفرا عارضه ای را تجربه نمی کنند. به معنای واقعی کلمه، فرد ممکن است علائم سنگ صفراوی داشته باشد و ممکن است در سونوگرافی زخم معده دیده شود. گاهی اوقات فرد دارای سنگ ها و نشانه های سنگین سنگ صفراوی است، گاهی سنگ ها وجود دارند، اما علائم غیر معمول در بیمار وجود دارد. دیده می شود. برخی از بیماران سنگ های صفراوی دارند و علائم دارند اما سنگ در سونوگرافی دیده نمی شود.
درمان درد کیسه صفرا

طب گیاهی قارچ از کبد شما حمایت می کند و در عملکرد کیسه صفرا کمک می کند. برگ قاصدک به افزایش دفع صفرا از کبد کمک می کند و از این طریق سموم از آن را حذف می کند و متابولیسم چربی می دهد. این گیاه همچنین در تحریک مغز استخوان صفراوی موثر است. بنابراین استفاده از قاصدک برای درمان مغز استخوان معقول است. شما همیشه می توانید برگ قاصدک سبز و ظریف را به سالاد خود اضافه کنید یا بخورید و آنها را بخورید. شما همچنین می توانید چای قاصدک را نوشیدنی کنید. دستورالعمل برای چای قاصدک در اینجا آمده است: مواد تشکیل دهنده: آب گرم - 1 فنجان برگ کرفس خشک - 1 قاشق چای خوری عسل (اختیاری) - با توجه به سلیقه شما. چگونگی آماده سازی: قاصدک برگ در یک ظرف یا فنجان. پور آب گرم بر روی آن. ظرف را ترک کنید و آنرا 5 دقیقه خیس کنید. اگر دوست دارید، عسل کمی برای این چای اضافه کنید. این چای را دو یا سه بار در روز بنوشید. اگر دچار دیابت هستید، قبل از مصرف داروهای گیاهی، با پزشک خود صحبت کنید.
علل درد کیسه صفرا

هیچ نشانه دقیقی از تعداد زیادی از افراد مبتلا به سنگ های صفراوی وجود ندارد، اما به طور کلی، بیماری را می توان در گروه های سنی مختلف ایجاد کرد. خطر سنگ صفراوی در دهه دوم زندگی بالاتر است. معده های استخوان مغز در کودکان بین 40 تا 69 ساله رایج هستند، به طوری که خطر ابتلا به سنگ های صفراوی در این گروه سنی چهار برابر بیشتر از افراد جوان است. زنان معمولا از سنگهای صفراوی بیشتر از مردان دارند که به دلیل هورمونهای زنانه است. دلایل زیادی برای ایجاد سنگ های صفراوی وجود دارد که می تواند به بارداری ردیابی شود. بارداری با تغییرات هورمونی همراه است و می تواند برخی از افراد را به سنگ های صفراوی تبدیل کند. افرادی که از هورمون درمانی استفاده می کنند بیشتر در معرض سنگهای صفراوی نسبت به دیگران هستند. .

  • کمال حسین زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی