گاپالا

گاپالا

گاپالا

گاپالا

پوست برنزه

پوست برنزه ,پوست برنزه یا سفید,پوست برنزه و رنگ مو,پوست برنزه بهتره یا سفید,پوست برنزه مرد,پوست برنزه چه رنگیه,پوست برنزه مردان,پوست برنزه طلایی

پوست برنزه , پوست برنزه یا سفید , پوست برنزه و رنگ مو , پوست برنزه بهتره یا سفید

توضیحاتی در مورد پوست برنزه

در جوامع غربی، “سفید” بودن به معنی دور بودن از طبیعت و آفتاب و ورزش نکردن است. از همین رو، ورزش کردن و لذت بردن از طبیعت و درنتیجه باصطلاح “برنزه” شدن مد شده است.پوست برنزه چرا عده ای برای برنزه شدن که اکنون به نوعی نماد منزلت اجتماعی تبدیل شده است به خود زحمت می دهند؟ استفاده از دستگاه سولاریوم و جدیدا کرم های خاصی که رنگ شما را تیره تر از وضعیت طبیعی تان نشان می دهد چه منطقی دارد؟ با ریشه یابی این موضوع متوجه می شویم ریشه این موضوع به دهه های پیش بر می گردد که در امریکا یکی از نمادهای زندگی طبقه مرفه رفتن به سواحل دریا در تعطیلات و حمام آفتاب بود.این موضوع سبب شد که طبقه مرفه در ایام پس از تعطیلات (خصوصا ماه فوریه) با پوست برنزه شده در منظر عمومی حاضر شوند و به نوعی با این تمایز توانایی خود را برای گذران تعطیلات و حمام آفتاب به رخ دیگران کشیدند. این نمادسازی باعث شد طبقاتی که توانایی گذران تعطیلات به سبک مرفهین را هم نداشتند با برنزه کردن خود در سالن های سولاریوم خود را به افراد فرادست شبیه نمایند. در دراز مدت برنزه بودن کلا کلاس پیدا کرد و اکنون هر کسی پوستش برنزه باشد با کلاس تر است و همه یادشان رفته است که پوست سفید و روشن و چهره های آفتاب ندیده روزی نماد طبقه اشراف بود و دختران سفید روی بسیار ممتاز تر و خواستنی تر بودند. در کشور ما هم دختران علیرغم تذکرات زیاد در خصوص سرطانزا بودن دستگاههای برنزه کننده به فجیع ترین وضع سعی می کنند خود را تیره پوست کنند و گاهی چنان ناشیانه این کار را انجام می دهند که دیدن آنها مشمئز کننده می شود. پسران هم در طول زمان و با تغییر ذائقه ناشی از عادات و خاطرات دختران برنزه را بیشتر می پسندند و بدین ترتیب سلیقه عمومی جامعه عوض می شود و دختران سفید روی بازارشان کساد. در مورد لاغری، لب های درشت، گونه های برجسته، دماغ سر بالا و موارد مشابه دیگر هم به همین ترتیب سلیقه عمومی جامعه تابع مد می شود. و همیشه عده ای هستند که تابع مدها باشند و عده ای هم از این تابعان مد کسب درآمد می کنند و این چرخه همیشه ادامه دارد.در این مطلب از سایت جسارت در مورد همه چیز درباره رنگ مو و مدل آرایش برای پوست برنزه و سفید صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

پوست برنزه زیبا

پوست برنزه می تواند مورد علاقه خیلی از دختران و خانم ها باشد اما برخی دیگر هم پوست روشن و زیبا را ترجیح می دهند. افرادی هستند که از رنگ روشن پوست‌شان راضی نیستند و دوست دارند یک زمان‌هایی مانند تابستان پوست‌شان را برنزه کنند. این افراد برای رسیدن به این رنگ پوست، ساعت‌ها زیر آفتاب می‌خوابند و گرما را تحمل می‌کنند یا از دستگاه‌های سولاریوم استفاده می‌کنند و ضررهای آن را به جان می‌خرند. رفته‌رفته و با تکرار این کار، رنگ پوست ثابت می‌ماند و زمان زیادی باید بگذرد تا پوست‌ به رنگ طبیعی خود بازگردد. اما زمانی می‌رسد که از این رنگ خسته شده‌اید و به دنبال راهی هستند تا بتوانند به رنگ پوست طبیعی خود بازگردند؛ بنابراین دراین مطلب ما به شما کمک می‌کنیم تا از پوست برنزه خود خلاص شوید اما باید بدانید برای این کار باید صبر و حوصله داشته باشید تا رنگدانه‌های جدیدی درون پوست‌تان ایجاد شود.

پوست برنزه و صابون‌های سفیدکننده

اگر می‌خواهید بی‌ دردسر و با کمترین هزینه به رنگ پوست طبیعی خود بازگردید، ما به شما صابون‌های سفیدکننده را پیشنهاد می‌کنیم؛ صابون‌هایی که با کمک شیرین بیان که ماده اصلی‌شان است، با تولید رنگدانه ملانین مبارزه می‌کنند و رنگدانه‌های جدیدی را تولید می‌کنند که منجر به سفید شدن پوست می‌شود. این صابون‌ها، یک صابون معمولی نیستند و صرفا جهت سفید کردن پوست مصرف می‌شوند. بعد از مصرف این صابون اگر احساس خشکی در پوست‌تان کردید، می‌توانید از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید.

  • کمال حسین زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی